23:53:08

seeeeg onsdag !

/ 2009-05-13

vilken seeeg dag säger jag bara !
skolan börja 8.00 och sluta hakv 4, sen gick jag och emma ut en promendag med nikki vi va ute typ i 2 timman ;D
sen så blev de hem fort och packa, så åkte jag på fotbolls match :)
innan så va jag as pepp och sen skiter allt sig !
jag trodde jag hade fått en liten lårkaka eller nåt så jag hade ont i låret innan matchen.
men sedan när jag börjar spela kan jag inte springa inte spela och allt går DÅLIGT !
mitt lår dör verkligen ! jag byter av jag hade tydligen sträckt mig så jag får linda låret.
men de blir inte bättre! jag får hoppa in och spelar mer uselt, och vid 1 tillfälle sparkar jag bort bollen och sträcker mig
en gång till på samma ställe, HÄRLIGT säger jag bara (y)
så de blir inget mer spel för mig.
cup i danmark nästa vecka,får hoppas på att jag blir bra !

sov gott alla mäniskor ! :D

     



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin