22:21:09

helgen :)

/ 2009-05-10

fredagen börja med att jag och clara åkte till stan, sen kom camille. jag hitta bara 1 tröja, men de va inte meningen att jag skulle shoppa bara hitta någonting tills kvällen:P.  sen åkte jag hem och sandra kom hem till mig. senare på kvällen gick vi till clara innan vi skulle till hot chilli va inte så pepp på att gå dit. men så blev de för mig och sandra. sen typ vid 1 så gickvi hem så sov sandra hos mig :) 
tack för en rolig kväll hos clara (:

sen på lördagen så sov vi ut och sandra åkte hem och jag mötte maria på stationen ochså åkte vi till stenkullen och kolla på när pontus spela match :) du va visst bra :D dom vann med 7-1 eller nåt :P
sen tog jag och maria tåget hem och köpte gooodis och tjocka oss lite med att kolla ¨på filmoch äta allt godis de blev  2 skräckfilmer mirrors och the eye :) sen åkte maria hem och jag slappa bara vid datan. sen på kvällen blev de att jag sov över hos emma zahirovic.

jag och emma sov ut till kl 2 och jag åkte hem för att vi skulle ha någon auktion med innebandyn xD jag gick lite tidigare och träna fotboll :)

Kommentarer
carroou(=

åh , va det med dig jag såg mirrors '? :P



btw, spelar du fotboll nu ? haha ja kan typ inte få in det i min hjärna, för du har väl spelat typ hela våren juxD ja kopplar bara ihop dig med innebansdy och inget annat(x



haha puss<3

2009-05-11 @ 22:57:25
Pontus

vadå jag bra?:D tycker du det?;) haha gött att vi vann med 7-1 iaf;)

2009-06-02 @ 22:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin