19:39:03

Grattis pappa :D!

/ 2009-05-20

hejjjjjsan hoppsan :D
idag blev de en kort vecka i skolan med bara 3 dagar :D!  måndag va en skit bra dag, gick till skolan 9.20 kolla på film och gå hem sedan

på tisdag va de matte pro de gick ju inte sådär bra kan man ju säga. jag har slarvat i massa ämnen nu orkar inte skolan mer nu vill bara ha sommarlov!
men nu på onsdag så va de som vanligt i skolan nästan ;D. så sluta vi halv 4 så va de hem och fira pappa som blir 48 år idag tror jag de va :P de va gott med tårta i allafall :D sen blev de snabbt till allum och köpa lite saker till cupen imon.

för imon blir de cup med fotbollen i danmark i 4 dagar :D
ska bli as kul, kul att clara är frisk nu ochså, eller nästan frisk :P :D så imon ska man upp typ kl 5 och åka till stena line och ta båten så är första matchen där vid 1 eller 2 något sånt :D hoppas bara att mitt lår håller så jag inte sträcker mig igen. jag har ju lite ont nu men de går att linda och smörja in :D
de blev typ inga kort när jag va på almön förra helgen så jag får hoppas att jag tar mer kort i danmark nu :D

här kan ni få en bild på den goda tårtan med :D fast de är bara de som är inuti som är gott inte marsipanen ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin