23:43:11

SOMMARLOV :D!!!

/ 2009-06-15



Nu är de äntligen sommar, och de börjar bli bättre väder :D i lördags va de match på aspevallen och vi vann med 2-1, jag fick vara back ... roligt :P,  nu har Emma Rosell börjat i fotbollen med :D ska bli skit kul endå fast de är sommar nu och
matcherna och träningarn är slut så ska de bli kul haha :D ! 

idag va en riktig slappa dag, jag gick inte upp för en klockan var 12 , sen så sola jag och åt lite frukost sen hände de inte så mycket mer spela lite fotboll med lucas typ haha ;D.
imon skulle de vara match i floda men den blev inställd på grund av att det va för lite spelare eller nåt jag vet inte riktigt men de kommer en ny tid.!  snart är de prag på gup i 10 dagar med innebandyn, de ska bli skit kul faktist, om man nu överlever försäsongen hahhaha :P!

I över mon så är det avslutning i fotbollen  och vi åker till liseberg, får hoppas på att de är bra väder och att de inte är så himla mycket folk :D!  ska se om jag tar med mig kameran ochså så kanske de blir några roliga kort :D !

godnatt :D !
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin