18:13:19

snaaaaaaart !

/ 2009-06-10







idag i skolan så skulle vi till styrsö men så blev det inte för att de regna så vi gick till skolan.
men så kom dom på att vi skulle till stadsmuseet :P och så blev det, så vi åkte dit kl 8,22. och kom hem typ 12
haha jag kännde att de va ovärt :P sen när jag kom hem så kolla jag på taxi 1 den va bra jag ska nog se 2:an snart :D nu är de inte långt kvar, sommarlov imon :D nu vet jag vad jag ska ha på mig med det bli

vit klänning zara
bruna skor din sko  ( jag köppte dom endå :D)
svarta & silvrigt armband accent
halsband glitter
leggings gina tricot

jag ska bara lära mig att gå i skorna men de går ganska bra nu faktiskt :D
idag är de bal för alla 9:or, jag fixa malins hår blev faktist fint :D ! nu ska pappa åka och hämta malin marcus & lisa i en bil som tydligen va värd mer en 1 miljon ;o haha jag tycker de är lite överdrivet men det blir la kul när jag ochså ska gå ur 9:an :)

Kommentarer
carroou(=

men vadå haha ska du ha : leggings, skor, halsband och armband... och ingenting till ?, smartass;) HAHA<3

2009-06-10 @ 19:27:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin