00:28:15

Midsommar !

/ 2009-06-21

Idag kom clara hem från frankrike, inte för att hon va borta så länge 4 dagar eller nåt ;P , nu är de midsommar iallafall och jag och clara skulle hitta någon rolig fest :D. vi åkte med Rasmus till Hemsjö där va de en fest hos Jonatan. inte för att vi kännde några mer en Rasmus så va de trevligt man lärde ju känna några iallafall ;P. Hemsjö ligger ju bort mot floda och alingsås så att vi skulle sova hos patrik som bor där uppe :) men så blev de lite jobbigt och clara kunnde inte sova där så jag fick sova där själv. haha asso jag kännde ju ingen typ men de löste sig dom va jättetrevliga :D!  Nu på

Måndag åker jag till sandras land och kommer hem på torsdag. får hoppas att de blir kul ! jag ska inte glömma kameran denna gången häller :D Nu har jag beställt biljetter till Harry Potter premiären ochså, de ska bli as kul :D !!! synd bara att emma inte kan följa med. så de blir bara jag och Clara men de är bra de med :D!


hoppas alla hade en rolig midsommar :D!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin