20:02:31

lördag :D

shopping / 2009-06-06

idag blev de stan med clarut igen :) och jag hittade mina avslutnings skor som jag åker och köper imon tror jag ;D, annars så va vi bara i stan och titta, om man inte räknar med att vi åt på donken hihihi :D as gott. 
såhär kommer jag se ut på skolavslutningen tror jag : 
vit klänning från zara
bruna skor från din sko
bruna & silvriga armband
något långt halsband

hoppas de blir bra jag kommer säkert ändra mig men så har jag tänkt mig en så länge :D
sen efter stan händer det inte så mycket ;P
såhär ser skona ut jag ska köpa !




ha en bra helg :) !                                                                                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin