16:02:53

liseberg med laget :D!

/ 2009-06-18

heeejsan :D !
igår va jag på liseberg med laget riktigt roligt :D. jag och emma fick stressa som idioter för att hinna med tåget, när kl va 52 som tåget går ifrån lerum så åkte vi hemifrån haha. så vi fick åka till aspedalen. när vi va typ 500 meter från tåget så kom de, och de blev typ kö i rondellen så jag kan säga att vi fick springa ganska mycket men vi hann som tur va :D. sen på liseberg så va de skit kul, inte så mycket folk och de va inte mer en 20 min att vänta :D! haha de roligaste va ju nästan spökhuset :D, hahah de va as kul och att alla va så rädda xD :D! 

idag har jag bara suttit vid datan och varit ute med hunden, men så ringde Lennart från fotbollen att jag skulle spela match med några 95: or och 94: or och juniorer :D de ska bli roligt hahha bara jag inte får vara back :D fast de funkar med back men de är roligare med typ mitt eller top. :D

den 15 Juli är de premiär på den nya harry potter :D jag clara och emma ska gå på den. hahha asso jag längtar as mycket jag älskar harry potter :D !!!

nu är de bara 16 dagar kvar till prag :D !!!


pusshaajjjj alla :D !!

Kommentarer
emmaaa

HAHA fan va vi fick springa (L)

harry potter säger jag bara, in my heart!

2009-07-07 @ 22:40:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin