23:56:52

26/6 fredag !

shopping / 2009-06-26

idag åkte jag malin mamma & emelie till näset, de va hur varm som helst ! kl typ 11 va de 20 grader redan ;o, vid näset blåste de gaaaaaanska mycket hahha jag fick panik på min handuk som inte kunnde ligga still ;P !  men ett + var ju att de va lite mindre fiskmåsar hahah xD

sen åkte vi la han vid 3, och då va de typ 27-30 grader eller nåt men varmt va de :D, på vägen ham handlande vi lite mat och godis :D !!!   sen när vi va hemma så åt vi mat ochså åkte jag till allum för att köpa en bikini.... men självklart finns den inte i min storlek så jag får kila iväg till stan så jag tar tåget från partille 18,03 så jag har typ 1 timme på mig att köpa den och sånt :D , men de fixade sig utmärkt förutom att jag missa tåget 47 så jag fick vänta till 17 över ;P men de gjorde ingening för att jag gick till donken och köpte en mcflurry haha :D !!!




klicka på bilderna så blir dom stora!



bikini överdel HM
bikini underdel HM


pusssshejjjjjjjj !


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin