21:25:45

shopping!

shopping / 2009-07-02

idag gick jag upp kl typ 11-12 för jag skulle ta tåget kl 14,22 för att åka och shoppa med systern emma :) innan jag skulle ta tåget skulle jag fixa mig lite och gå ut med nikki, de va inte så mycket sol idag men de va satans varmt endå, vilket va lite jobbigt när man skulle åka tåg och gå i stan. jag va inte så pepp på att shoppa idag men jag hitta lite saker endå både på rea och inte på rea :D  inte för att de blev så mycket saker som jag ska ha till prag, men de tar vi på lördag :D!

rosa linne från mango 149 kr rea
randig tröja från gina trcot 149 kr
rosa/orange klänning från zara 99 kr rea





 

klännigen från zara är mer rosa en vad den ser ut att vara på bilden!



pussssshejjj :) !
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin