02:16:37

onsdag :)

shopping / 2009-07-30



hejsan !
de va att tag sedan jag skrev nu, idag jag varit och shoppat lite med caroline :) imon ska jag in till stan igen och shoppa med clarut :D , de va ett tag sen vi sågs nu. detta blev de idag iallafall, jag handlar aldrig på gina men nu blev de faktiskt bara gina :O inte bra :P

lackleggings från gina tricot
vitt linne från gina tricot
svart tröja från gina tricot

sen åkta jag och caroline så kom emma hem till mig, så kolla vi på filmen Taken ! andra gången för mig grymt bra måste jag säga, riktigt värt att se :) , den gjordes 2008 så den är lite gammal och de flesta har nog sett den, men om inte så tycker jag verkligen att man ska se den :D! och imon ska jag till stan med clarut vi åker in typ 2,3 någonting , och sen ska jag och caroline på fest :D!

godnatt :D!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin