21:15:24

praaaaaag :D!

/ 2009-07-04

idag gick jag upp kl 12 tror jag kl var :P. så åkte jag mamma & pappa för att handla saker till prag :D, så de blev typ shampoo balsam och sånt. inte så roliga saker men de är ju tvunget att köpa endå ;P.

imon åker jag äntligen till prag !!! i prag så är de mycket ficktjuvar och sånt så jag kommer inte att ta med mig systemkameran, men så kommer jag på att jag har en liten digitalkamera som jag hade innan jag fick min systemkamera, den är inte så himla bra men den duger la tror jag :P bättre en ingen kamera alls, så lite bilder blir de från prag :D! om den inte blir stulen då, men så ska vi inte tänka :D!

hela kvällen kommer att gå åt till att packa och imon bitti med tror jag ;P, jag kommer säkert att glömma nåt som jag kommer fixa imon, de löser sig :D! jag kommer hem igen den 14 så jag är bara borta i 10 dagar inte då farligt endå :D och nu tvingar mamma mig att städa rumet för att de inte ska stå smutsigt när jag åker hahaha xD

ni får ha de så himla bra i sverige nu, och jag i prag haha xD pussheejjjjjjj !

Kommentarer
emmarosell :)

kommer sakna dig gumman :(

ha det bäst!

2009-07-07 @ 22:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin