01:39:20

hemma från prag :) !

/ 2009-07-21

hejsan :D nu är jag hemma från prag :) de har varit skit kul de va värt pengarna kan jag lova :D  lite bilder blev de iallafall men inte dom bästa bilderna när man har en vanlig digitalkamera :P. vi bodde ganska centralt så de fanns shopping center och mataffärer och DONKEN :D !!!!  hahah de va ju de bästa :P en mcflurry typ varje dag inte riktigt varhe men gott va de iallafall :P

i cupen gick de ganska bra får jag säga :) vi vann alla matcher i gruppen och vann gruppen :) men sedan så blev de slutspel så spela vi första matchen och vann den, men sen i kvartsfinal så åkte vi ut mot ett svenskt lag. riktigt bra va dom faktiskt dom kom sedan till final tror dom förlora faktiskt men är inte riktigt säker :P

sen dom andra dagarna som vi inte spela va vi på marknad och på ett shopping center :), de shoppingcentret va as stort verkligen! de va 5 våningar herregud asso de va as stort :P de blev lite jobbigt att gå där men de gjorde inget haha :D vi va på den berömda marknaden gulamarknaden, haha vet inte riktigt varför den heter de :P men först tänkte jag att de kunde vara för att de va väldigt mycket kineser där som stog och sålde hahhaha men jag vet inte  :P

här lite bilder från resan lite blandat mina och andras bilder :)


          


pussheejjj:)
Kommentarer
johanna lomander

ååååååååååååh i love 'em all! :*

2009-07-30 @ 22:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin