00:02:09

fredag :D!

/ 2009-07-04

härligt väder idag igen, så de blev havet med mamma malin lucas emma & sofia :D!  jag vaknade kl 4 på morgonen och kunnde inte sova för att de va så äckligt varmt i mitt rum, så jag går upp och ser att de är helt molnigt, så jag går och lägger mig i pappas säng efter att han har gått till jobbet. sen går jag sedan upp kl 9 för att vi ska åka till havet och då är det full sol kl 9 på morgonen va de 24 grader redan.  

vi åker till näset och är där typ halv 11, underbart väder att vara vid havet sol hela tiden blåser lagom mycket och de är super skönt i vattnet !  jag som hatar salt vatten tyckte endå att de va skönt :D, sen åker vi hem kl 4 och jag har bränt mig, men de känns inget nu så de va nog bara lite rött. så jag hade nog inte de :P!

     
 
klicka på bilderna så blir dom större!


imon går dagen till att åka och köpa saker tills jag åker till prag på söndag :D!  det är bara 1 och en halv dag kvar :P de ska bli super kul !!! men smart som jag är börja jag lägga fram kläder som mamma ska tvätta idag och andra fram kläder som jag ska ha med mig. haha men vi hade ingen resväska som jag kan ta för den skulle emma ha, så jag har inget att packa i en  xD ! jag kommer ju vara stressad som en gris imon kväll när jag inte är klar hahha (y) 

på söndag åker jag kl 13,00 från centralstationen i gbg :D och är framma i prag på måndag kl 05,00 härligt säger jag bara, vi ska åka buss i 16 timmar. vad ska jag ha med mig och äta lixom hahaha xD de blir ju bara middag och kvällsmat typ. vi kommer inte stanna för att äta bara för att gå på toa och för att borsta tänderna typ, så jag måste ja med mig allt som jag vill äta, och man fick bara ha 1 väska med sig inne på bussen och de blir ju typ min vanliga väska som jag har till vardags, och 1 resväska men den kommer man ju inte åt när man åker. de hade ju varit bättre om vi hade stannat och ätit typ kl 8 på kvällen eller nåt , så hade man sluppit att ha med sig massa mat inne i bussen ;P!


pusshej :D!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin