00:11:30

1 Juli :D!

shopping / 2009-07-02



nu är de inte långt kvar ! på söndag åker jag till prag med innebandyn för cup :) , de ska bli för jävla roligt asso. tycker så synd om josefin som har trillat med moppen och fick sy knät så just nu hoppar hon på kryckor, hoppas verkligen hon blir bra så hon kan vara med och spela vi har ju längtat efter detta nu ochså ska hon skada sig sista veckan :S , ne fyfaann vi behöver dig jossan du måste bli frist !!! 
 
vädret är ju helt underbart ! fast imon skulle de bli molnigt men sen på fredag ska de bli kanon igen :) ! och då blir de havet med emma och mamma malin ska kanske med ochså tror jag :P ! imon så åker jag till stan med emma. vi båda ska shoppa för jag ska till prag och hon till hultsfred. så för mig blir de att shoppa saker tills jag åker :) så vet inte riktigt om jag hinner träna imon. men de får jag se jag kanske hinner hem :P!

och nu har jag beställt en till bikini med :) den va på rean så jag tänkte att jag kunnde köpa den endå fast att den inte va de snyggaste :P men den duger hahha får jag hoppas på, jag har beställt den så jag har inte testet men jag hoppas på de bästa :D!



bikini överdel hm
bikini underdel hm



pussheejjjjj :D
!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin