23:32:34

trött som satan!

allmänt / 2009-12-04

jävlar vilken match! de va skit lika verkligen, matchen sluta 4-4 vi hade spelet men floda lyckades få in målen. med förlängning som är 5 min så blev de inga mål ändå. men de va rättvist för floda va inte dåliga! 

Jag börja skolan kl 8 och sluta 14.40. jag åkte hem direkt och fixa mig lite eftersom jag hade haft håret i en fläta nästan hela dagen (a) sen kom Johanna Lomander hem till mig och vi gick och åt på thai pam kan. Vi sega lite när vi åt så vi skulle slippa vara på rydsberg allt för länge. vi tog bussen upp lata som vi är :D 

Vi va på rydsberg kl 17.30 som vi skulle och hjälpte till lite som behövdes :) sen börja matchen kl 8 :) hahaha jag och johanna & pernilla fick sitta med as stora ficklampor strålkastare typ, och lysa på lerum när dom sprang in på planen. lite lagom pinsamt om jag skulle typ trilla över sargen när de va 426 pers där om man ska vara exakt :P
jajaa gött är de vi förlora iallafall inte :D! nu är jag hur trött som helst och vill helst bara sova, men jag kommer fastna vid datan till kl typ 2 (y)

pusssshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin