00:35:23

luftslottet som sprängdes

allmänt / 2009-12-28

hejjj! igår så va de back 2 basic, en små måls cup i rydsberg as kul! jag johanna, lisa och julia va ett lag, haha de gick as dåligt vi kom sist i gruppen och fick 1 poäng haha (Y), men de va as roligt! jag fick världens största bula i pannan och lisa blev armbågad och börja blöda i munnen, men lungt vi överlever, haha! superhank va de som vann westmans lag :D!

tycker bara de är så sorligt att vissa gubbar va med som va så jävla seriösa och verkligen gick in för att vinna och tacklades som om de skulle döda personen onördigt!

idag är de söndag , och jag har tränat exakt hela dagen, från kl 9.00 till 20.00 va vi i hallen och hade 2 träningspass och gjorde mat och grejer, jävlar va trött jag är nu helt sjukt :P! 

för några dager sedan kolla jag på "flickan som lekte med elden" as bra! de är den andra filmen av "män som hatar kvinnor" på onsdag ska jag på bio och de sen sista filmen, jag tror de bara finns 3st, den heter "luftslottet som sprängdes" jag vill se den nu :D!

nu ska jag sova god natt :)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin