00:13:38

Lucia i skolan!

shopping / 2009-12-12

hejjjsan :) idag börja kl 7 för att göra 3 st föreställningar i skolan. igår somna jag kl halv 9 i soffan men när jag vakna efter en halv timme typ så gick jag och kolla på paradise hotel as bra :D! jag gick och la mig efter de vilket va vid halv 10 tiden.

När jag kom till skolan va jag helt död jag va så himla trött verkligen! haha jag gick upp en halvtimme innan jag börja som vanligt orka inte fixa mig så mycket :)

Alla som gick Luciatåget fick sluta efter vilket var kl 11 :D! men jag skulle ner till träslöjden för att göra klart min fågelholk matlåda xD jaja den är nästan klar nu hoppas mamma blir glad xD! efter skolan åka jag och clarut in till stan, jag va tvungen att köpa nåt jag kan ha på mig imon för då är de lagfest med innebandy :)! hittade en tunika från gina vilket jag nästan aldig handlar :P!

sen på kvällen va jag clara louise emma bella och sara hos emelia och kolla på idol :D! ERIK VANN!!!  så jävla bra jag har hejat på han hela programet verkligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin