23:42:17

julafton!

allmänt / 2009-12-24

idag är de julafton :)! pappa tvinga mig och malin att gå upp kl 10 för att vi skulle till farmor i någon timme och prata :P vi åkte dig som stanna till runt 1, sen skulle farmor till mina kusiner och jag malin och pappa skulle hem.

mamma och emma som jobbar kommer hem vid 3 och då ska maten vara klar och allting, fast de va ju bara att värma janssons och köppbullarna, men de andra skulle vi steka och lite så, klart va de jag som fick göra de, pappa satt vid datan och malin gjorde annat :P haha jajaa

nu på kvällen har vi inte gjort så mycket satt vid tvn och kolla på någon film! hoppas alla har haft en rolig och bra julafton! jag tycker faktisk att våran gran är jätte ful xD 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin