22:28:02

innebandy innebandy innebandy

allmänt / 2009-12-08

Nu är de snart dax att åka till Linköping med stadslaget, nu är de mycket roligare när de är mindre folk. innan va de 30 st och de va bara många :P nu har vi gått ner på 18 spelare och 2 målvakter :) as kul att komma med verkligen men de är så jävla mycket träning och matcher nu innan sm. Nästan varannan dag och ibland varje.. fast vi är lediga över jul i 4 dagar wiihoo (y) såhär kommer de se ut + mina träningar & matcher i lerum,  hjälp!

9/12 Träningsmatch mot Grundsund div 2
14/12 träning
16/12 Träningsmatch mot Sportlife KIBK div 2
18/12 Träningsmatch mot Hallands DL-F94
20/12 träning
21/12 träning
23/12 träning
27/12 träning
29/12 Träningsmatch Pixbo div 1
2/1 träning X3M

jag börjar redan känna i knäna och benhinnorna att jag får ont, men inget att säga till om nu. jag får lida och ta de efter haha :D

Hoppas alla får ett bra lov pusss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin