20:03:44

hejjjhopp!

shopping / 2009-12-03

Äntligen! jag har hittat mina skor som jag har letat efter! så jävla skönt, hur länge har jag inte letat efter de lixom? De blev dom skorna som jag kolla på när jag va i Frölunda med mamma, men som bara fanns i brunt just då, men som jag hitta på nilson i nordstan idag :D!

Jag va därför i stan idag :P jag och malin tog 15.22 tåget till stan och hittade mina skor i den första affären :D! de gjorde min dag kan jag säga :P sen hitta jag inte så mycket mer als, malin hitta en rosa tunika på zara skit söt! vi tog en cheeseburgare på donken också, sen åkte vi hem :) hemma så baka jag och malin pepparkakor :D as gott degen är ju nästan godare än kakorna!

nu ska jag åka och träna till kl 10 ha de bra puss!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin