15:02:27

dan före dopparedan!

allmänt / 2009-12-23

.. och jag har träning härligt! roligt att ha träning dagen innan julafton 18.30 - 20.30. de är ju då man gör allt de sista, klär granen och gör maten, godis. fan jag vill inte träna idag! tur att den är på rydsberg så slipper vi åka en timme typ för att träna, dom som bor i kungälv får ju åka enda hit :P

igår va jag i stan och köpte den sista julklappen till mamma :D, nu ska jag bara beställa en julklapp till pappa med, de löser vi :D igår snöade de hela kvällen, de börja redan när jag va i stan. Nu är de någon plus grad ute hoppas fan inte snön smälter de ska vara en vit jul! de har vi inte haft på länge!

ha de bra nu ska jag ut med nikki puss, kanske kommer några bilder :D!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin