12:39:06

21 December

allmänt / 2009-12-21

Idag är de måndag och de är en massssa snö ute :D, igår vid 12 så va jag och clara ute och gick haha i typ en timme, as skönt ute faktiskt fast de va typ 10 minus men de kändes inte som de :D annars så tränade jag igår från 13-16 så jag hade röv brottom hem för att hinna till matchen som vi i distriktslaget inte fick vara med på från lerum då :P damjuniorerna va de som spela :D, dom vann med 10 - 0 mot ibk Götebork. hahah ojj va dåliga dom är, dom var från början 3 avbytare men sen så blev dom bara en :p haha bra att alla går in för de då vinner man nog ;) sen va de en till match med junior allsvenskan de va derby mot floda och dom vann med 4 - 3 as bra :D! haha kul att jag satt där med bara byskläder prenilla hade tvingat med mig utan att åka hem och duscha inte snällt hahha :p

i Lördags så mötte vi ju floda men vi förlora med 3 - 1 de var jävligt jämt kan jag säga vi hade hela spelet och dom är så gryma på att skjuta helt sjukt! ajaa vi får ta dom nästa gång :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin