19:54:01

091230

min outfit! / 2009-12-30

hejjsann :) nu har jag äntligen packat klart på ica, vi är tvungna att göra de, för att i innebandyn är vi sponsrade av ica kvantum och så här innan nyår är de många som vill ha hjälp med att packa, så vi är så snalla att gör de haha! de är nog de tråkigaste man kan göra xD men vi får lite små driks också haha!

igår spela jag match vi vann på straffar :D jag och pappa hade varit på ikea innan så jag hade köpt en ny möbel till mitt rum, de är inte riktigt klart men snart så :D jag har tagit bort min sekretär jag hade innan och köpt en lång bänk kan man säga som man lägger lådor i haha de är svårt att förklara :P

nu snart ska jag på bio så jag gör i ordning mig, vi ska se luftskottet som skrängdes som ni hört i tidigare inlägg x)

dålig bild jag vet, och stökigt rum haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin