22:29:17

skola imon ...

/ 2009-08-19

tjäänareee :)
imon börjar skolan igen .. fyfan jag vill inte ! de känns som att sommarlovet har varit i 1 vecka eller nåt! jag vill vara ledig för alltid :D ett plus är att jag inte ska ha den äckliga delen av skolan längre haha (y) men jag ska fortfarande tillbaka till skiten och börja jobba och allt ! jag har iallafall en laddare till kameran nu :D

jag har iallafall en laddare till kameran nu :D så i måndags så va jag med emma, emma & jennifer :) och tog kort hemma hos emma rosell sen så sov alla där med :)  så här kommer lite bilder från kvällen, jag vet inte vilka jag får ta på jennifer än så jag laddar upp på henne någon annan dag :)!


           

nu har dom fått fast djur mödaren i lerum! joel ander heter han. jag kan inte fatta att kan kan plåga djur på de sättet, att han kan göra så mot ett djur! att han går på ett så oskyldigt djur de bara så stört de kan bli .. han har skrivit allt på internet också i ett forum hur han gör med katterna, hur han ser livet går ur dom,.. han har dödat 20 katter tror jag de va, och 1 hund va jag vet.. nu ska han tydligen få någon slags vård, hoppas att han får stanna där ett bra tag! här kan du läsa i hans forum hur han gjorde med kattera, de är brutalt men jag tycker ändå att man ska läsa det och få en uppfattning om hur hemsk han är!

pusssshej
Kommentarer
malin

älskar dig syster

så snygg är du! (L)

2009-08-20 @ 22:53:11
URL: http://malincharlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin