12:27:59

sista lördagen på sommarlovet :( !

/ 2009-08-15

god morgon :)  nu om någon timme ska jag in till stan och köpa mina paljettleggings, funderar starkt på att ha dom ikväll, men får se hur de blir :)  idag så ska vi hem till louise och äta sen drar vi vidare till en annan louise i floda :) de ska bli riktigt roligt, imon kl 9 på morgonen ska jag då på moppekurs hahah får se hur de blir med den saken, kommer la komma dit helt död antar jag :P,

nu är de sista lördagen på sommarlovet, de har gått så fort!  de känns inte som att vi snart ska börja skolan och grejer.. jag kommer ju vara död när skolan börjar, när jag bara sitter vid datorn på kvällen så går jag och lägger mig vid 3-4 på natten och går upp kl 2 .. hur ska jag kunna orka att gå upp kl 7 och sen gå i skolan till halv 4 vissa dagar och sedan träna på de. de kommer ju bli kaos :P haha jag får ta de som de kommer :P

hahha villa också bara säga att jag fyller år om 1 vecka !


ha de bra pusssss :)



Kommentarer
I S A B E L L E ♥

haha, aa jga kulle okckså va avis om min syrra hade en sån fin väska! jag skulle sno den från henne iband dessutom xD haha!

vill verkligen köpa väskan, tack för din åsikt, sötis^^<3

2009-08-15 @ 17:11:43
URL: http://isabelle.blogg.se/
Lisa ¨

2009-08-16 @ 12:01:41
URL: http://lisavanginhoven.blogg.se/
Lisa

Det är inte så jättesvårt att förklara, men adda mig på msn ( [email protected] ) så kan jag förklara :D

2009-08-16 @ 12:03:13
URL: http://lisavanginhoven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin