02:27:15

nrj in the park 09!

/ 2009-08-22

hejsan hoppsan :)
andra dagen i skolan nu och vi börjar redan att jobba (y) vi har fått ett litet arbete att göra i 2 veckor i so mmmmm va kul... vi sluta kl 14 idag igen :) , de har varit lite halv tråkit väder idag de kom en regn skur men inget mer ;D, så dom tjejerna i min klass som skulle på nrj hade ändrat sig, så då visste ju inte jag vem jag skulle gå med :P, så jag gick med malin och lucas, och dom skulle gå med maja helena anton sogan matilda & caroline så de blev vi 9 st :) hahaah de va as kul de va en kille som hoppa i dammen mitt i allt, och vakterna ville ju inte hoppa i vattnet lixom så han dök under vattnet och bada haha as kul! så visa han röven för dom xD! sen så hände de la inte så mycket vi gick och åt,sen tog vi tåget hem och drog en sväng till en kompis men vi gick ganske fort igen :P nu sitter jag hemma och kl är 02,13 så jag fyller år idag :D! så då ska vi äta thai mat :D!

lite bilder blev de från nrj :) men jag har inte köpt något annat bra objektiv än så de blir la inte sådär as bra bilder :p men men här kommer några :D!













pussssssshejjj
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin