01:51:53

min födelsedag !

/ 2009-08-23

hejjjjsan :)
idag vakna jag av att mamma malin och lucas kom in och sjöng för mig :P, de jag fick va ju typ pengar moppe, moppekort och en tröja av emma rosell och sen kommer jag få nåt av mina systrar, och farmor :) jag och emma åkte till stan för att köpa present till sandra som fyllde år den 20 augusti :) jag kom hem vid 3 efter stan, så eftersom jag fyllde år fick jag bestämma mat :D och då blev de  thai mat som vi åt när morfar och pappa kom hem :) sen vid 6 tiden åkte jag och emma till sandra för att fira henne lite :) de va trevligt hos sandra, vi gjorde lite allt möjligt xD,

nu är jag hemma igen och ska nog plugga lite till moppe provet  som jag ska ha imon :) har hört att de inte är så svårt, så vi får la hoppas på att jag klarar de :D! så de är la de som händer imon, ska kanske kolla på match i rydsberg imon också :P men får se om de blir så :P

fick denna söta skål med godis i :) tack för uppvaktningen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin