22:50:22

skolan är i full gång ...

/ 2009-08-24

hejsan!
idag va de dax för skola igen.. vi fick schemat idag med de va la sådär tycker jag! måndag tisdag va bra men onsdag torsdag fredag är inte bra xD vi börjar 8 alla dom dagarna och slutar vid 3, får hoppas att du ändrar lite, för de gör dom oftast i början :) jag gjorde moppe provet igår med fick 4/30 fel. de va ganska bra :P får ha 6 eller fler fel så är man underkänd ;) men de va inte så svårt faktiskt, fast jag trodde inte jag skulle klara de, men de va för att jag va så osäker haha :p, jag satt kvar längst av alla för jag va tvungen att kolla igenom allt innan (a)  

efter skolan så åkte jag clara & annabelle in till stan för att kika lite :) jag skulle köpa en väska som jag skulle få av mina systrar i present, men blev lite osäker så jag handla den inte :p malin får åka in och hjälpa mig :D clara tog kort på den med he-he :D



den kommer från hm och den kosta 349 kr tror jag lite pengar är de ju :P men de är ju inte så himla dyrt ;P den har långt och korta band de är as bra (y) jaja jag får se hur jag gör :P jag får den ju av emma och malin i present om jag vill ha den :)

pussspuss!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin