17:56:34

20 Augusti torsdag!

/ 2009-08-20

hejsan :)
idag va de första dagen i skolan, vi börja kl 10 med att gå till vårat nya klassrum, de va mycket bättre än de gammla :)! vi gjorde inte så mycket, vi satt mest och prata och fika med kakor glass och cola :D! de är samma gammla klass hahha jaja :P alla små 6:or går ju här med dom är as små verkligen hahah ! vi satt la och prata till 11 och sen skulle vi äta och spela brännboll hahha sen sluta vi kl 14,00.

MEN nu måste jag säga en as bra sak :D. maria hade varit i halmstad vet inte varför dom va där men dom va der typ på sommaren eller va de va :P iallafall .. så hade hon träffat hamsa och karim i andra avenyn :D! så hade maria sakt att hennes kompis (jag då :P) älskade dom och deras serie hahah så skrev dom deras autograf och till frida green :D haha jag blev as glad, så sa dom att maria skulle ta med mig dit nästa sommar :D! hahha så himla kul !

efter skolan så åkte jag och clara in för att hon skulle köpa en kavaj :) skit fin ! sen så gjorde vi inte så mycket vi åt på donken hahha :D! och nu ska jag träna innebandy om någon timme :)



imon blir de nrj in the park :D jag tror jag ska gå med några tjejer i klassen men får se imon om jag kan få med emma som de skulle vara från början :P

artister:
Arash
Darin
Sheri
Dead by April
Janet
Swingfly

de va faktiskt bättre artister förra året men jag vill dit ändå :D


ha de så bra pussssss
Kommentarer
I S A B E L L E ♥

åh okej! tack så mycket för tipset! ;D

aa, du har rätt. de finns många sköna och billig mjukisar.. kankse att jag ska kolla lite mer innan jag köper dem ;)<3

kram

2009-08-20 @ 20:49:51
URL: http://isabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin