01:09:40

alldeles för sent

allmänt / 2012-05-09

Har lite smått panik över sommarjobb, jag vet att jag är sent ute men jag har ändå försökt men inte tillräckligt... Jag har jobb på gothia allafall. Sen så jobbar jag ju på BK Häcken nu och får se hur länge de blir egentligen är sista på torsdag som de var bestämt ifårn början. Jag ska söka mer innan veckan är slut iallafall :D

Nu är de inte långt kvar till studenten heller, eller aa inte min student... Men min systers och Walles och massa mer kompisar. Kommer bli sjukt kul :D Efterom de är min systers student så tänkte jag också köpa en ny klänning hehe! så beställde en i Lördags så den kommer om några dagar, sjukt fin :D hoppas den är fin på också!!

Kommentarer
Johanna Lomander

Jag var SÅHÄR nära på att köpa den hehehehe superfin!

2012-05-09 @ 21:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin