22:11:43

Man ska ju inte klaga!

/ 2012-08-28

Jag tänkte alltid såhär innan, att det är skönt att börja lite tidigare och sen sluta lite tidigare. Men nu idag börja jag kl 13.20 och de va hur gött som helst!! I vanliga fall brukar jag vara hur trött som helt när jag kommer till skolan men nu kom man dit och var redan pigg. Visst det är lite segt att komma hem så sent! Men jag har ändå träning på kvällarna och jag hinner ju fortfarande hem mellan träningen och skolan! Sen efter träningen kan jag ta de lugnt efter och gå och lägga mig lite senare :) Nu börjar jag så sent som 1 två dagar i och för sig!
 
såhär går jag på veckorna!
Måndag: 10.15 - 11.45
Tisdag: 13.20 - 16.20
Onsdag: 13.00 - 17.00
Torsdag: 8.45 - 11.45
Fredag: 10.10 - 15.15
 
Fredag är ju lite seg, man vill ju sluta lite tidigare på en Fredag men med tanke hur jag går de andra dagarna så får man inte klaga. Sen så kan dom ändra lite och sen kommer de läggas till lektioner och de kommer försvinna sen också :)
 
nu är jag på sista skivan på oth säsong 3 så ska kolla på de nu :D Sen går jag nog och lägger mig! om min hicka kan sluta någon gång.... Nattii :D
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin