19:19:23

19.19

allmänt / 2012-04-26

tjooobreee! de är sjukt va trött jag blir på skoldagarna, va tidigt på tåget idag påväg hem typ en kvart innan de skulle gå, så jag state i hörlurarna på och däcka med en gång, vaknar 20 min senare av att tågvärden knackar mig på axeln och vill ha förarbevis den paniken är inte go!!

Sluta halsv 12 idag så de va gött! Hade min första kund idag i skolan också lite små kul färga bryn och fransar och tvätta hennes hår och sen fön och styling :)

Imon är de Amandas fetingfest eftersom hon fyllde 18 i tisdags, kommer bli sjukt Niiiiice :D Så efter skolan åkte jag och några ifårn klassen in till stan och köpte present :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin