18:33:11

The Eagle

allmänt / 2011-09-12

Jag förstår inte hur jag inte kan somna på kvällarna, ligger vaken i ca 3 timmar per natt innan jag somnar, så i morse så ställde jag om klockan, och trodde att de var tisdag så jag skulle hoppa första lektionen och gå på nästa, men inget av de stämmde ju så jag försov mig och hade hantver på morgonen som inte är någon ide att komma sent till för då får då hinner du inte göra nåt ändå, och sen hade jag hantverksorgentering så jag sov vidare istället... blir så trött på mig själv asså! Så nu har mamma köpt några tabletter på hälsokosten som ska vara bra för tillfällig sömnsvårigheter, får hoppas att de hjälper!

Nu ska jag åka och träna om en kvart hoppas verkligen vi får våra skor och klubbor idag alltså!!! Blir sur annars, dom sa 2 veckor de har gått mer än en månad nu tror jag.

Såg en film med Channing Tatum precis lika snygg som alltid :D The Eagle hette den, de är en Action äventyrs film den va bra :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin