23:04:58

sommar?

allmänt / 2011-10-04

Konstigt att man redan längtar tills att det är helg när veckan knappt börjat... imon är de onsdag och då är de bara 3 dagar helg vilken känns väligt långt! På Lördag är de Hemma premiär också, imot kungälv tuffmatch. På Fredag är de sista dagen på praktiken också känns gött men ändå inte! Har ingen stor lust att komma tillbaka till skolan samtidigt som de varit kul på praktiken! Men lite skönt är de också att göra nåt annat än att bara vara i affären hela dagarna... Hade inte varit fel att ha ett lång gött sommarlov nu!

Idag har jag varit i ullared med Mammi :D Hittar ju inga kläder där längre som man gjorde när man va liten, man kan hitta någon tjocktröja eller så men de gjorde jag inte heller denna gången. Det blev mest saker som är bra att ha typ som en ny taklampam spännenm hårspray och sånna grejer som alltid går åt :)

Imon ska jag upp 8.30 så ska ta och lägga mig nu Nattinatti! saknar sommaren!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin