23:23:24

23.23

allmänt / 2011-10-18

idag är en sån dag som jag mer än allt skulle vilja snatta hemma, man vaknar och de bara regnar och är kallt, men upp skulle jag och till skolan fyyyyy... imon börjar jag halv 9 och slutar vid halv 5 de suger! Och de är nästan bara en massa tråkiga letioner sminklektionen som är den första!

I helgen blir de match och utgång efter, kanske tjejmiddag på Fredag hos Hanna i klassen :) Frågan är ju om jag ska färga håret innan helgen eller icke? är fortfarande fundersam om riktigt vilken färg de ska vara eller om jag ens vill göra de haha... Vill bara ändraaaaa lite!

Oj nu är ju klockan mycket nu ska jag nana! Ha de fint puss!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin