00:00:53

13 juli

allmänt / 2011-07-14

halloojjj! Det blev faktiskt ganska fint väder idag, även fast man inte trodde de i morse! Nu är jag hemma, hemma. Tänkte att ag ska ändå jobba kl 9 imon och josefin skulle inte va hemma nu på kvällen, så de får bli en natt hemma tänkte jag :)

Imon blir jag kanske ledig för att vi kanske inte kommer några jordgubbar imon, men de är bara bra för jag tänkte åka in och shoppa lite imon, de är verkligen på tiden och jag vill ha nya kläder haha!

Nu är jag sjukt trött! förga håret förut också när jag ändå va hemma :) de va ganska blekt i topparna asså fy hatar ner de blir så! så nu är de borta också :D nu ska jag kolla klart på första säsongen av greys anatomy :D

här får ni en väldigt suddig bild av mig med haha byyyyye :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin