23:31:22

nästan fredag

allmänt / 2011-01-27

ååå idag efter jobbet shoppa jag :D riktigt nöjd är jag! imon ska jag även köpa ett par höga ljusa shorts kommer bli as nice till sommarn!

Nu har jag tränat inför matchen på lördag som är mot Göteborg, är riktigt taggad vi måste vinna! kommer bli as kul, dom spelar hårt så de kommer bli en rolig match tror jag allt :)

imon så ska jag äta lunch med wallin, sen köper vi hårfärg och sen slutar jag vid 4 så färgar vi hennes hår och kollar på handbollen samtidigt :D sen blir de mer sport för då ska vi kolla på herrarna när dom spelar match :) sen blir de kanske saw maration hos sara :D

Nu ska jag kolla på mina kläder bye!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin