00:37:54

första snön

allmänt / 2011-12-06

Helluuu! Jag har inte bloggat på ungefär en vecka nu som ni märkt men kände att jag behövde ta en liten pause! Men nu är jag tillbaka och hoppas på att jag ska vara lite bättre på uppdateringen!

idag har de inte hänt så mycket faktiskt va bara i skolan en sväng för att ha utvecklingssamtal, lite oärt att åka dit och ha de på 20 min och sen åka hem... Men men de va gott att slippa att gå i skolan iallafall! sen har jag bara tränat, ska lägga mig nu snart och hoppas på att somna! känns som jag börjar bli sjuk nu men... bara helt plötsligt kom de, ont i huvet och tjock i halsen... får hoppas att de är över imon!!

Första snön kom ikväll med, men såhär mycket snö bli de nog inte som förra året....
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin