17:43:35

Beastly Movie!

allmänt / 2011-08-16

Det blev lite shopping idag iallafall. 2 Linnen, 2 Armband och en kofta. Sen köpte vi 2 presenter till mig eftersom jag fyller år nästa vecka! kolla på den filmen jag ladda ner igår, orka inte vänta på att den skulle ladda klart igår så de fick bli att kolla på den idag iställer. Den va jätte bra faktiskt kolla på den!

jag blir helt shopping galen vill bara shoppa meeeeer! Har redan 2 saker jag ska köpa som inte kommit till butiken än! blir helt otålig vill att de ska komma in nu med en gång, sen hittar jag mer saker jag vill ha hela tiden. Ibland är de ju så att man kan kolla flera gånger i massa affärer utan att hitta någonting, så är de ibland, Men de är också såhär ibland att man hittar hur mycket som helst, så är det inte lika ofta men så är de nu kan jag lova! mina pengar bara springer iväg...

byebye!

Beastly Movie

Kommentarer
emma

ghaha jaa alltid

2011-08-16 @ 21:25:03
URL: http://delicious89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin