18:28:34

Stressssssssssigt!

/ 2010-09-29

img_0538 (MMS)

Stressigt kan jag säga uuch de börja redan i morse, hann inte göra mig iordning eller någonting. Men de va gott sen när jag kom till skolan så börja vi med hantverk och hade hår, sen när de va en timme kvar fick vi fixa varandras hår precis som vi ville med dom nya 2500 kr plattångarna iiiiii tappa inte den i golvet säger jag bara! Sen fortsatta de med stress när jag åkte hem, jag sluta kl 4 åkte direkt till Ikea och sen rann tiden bara iväg pappa va sen och allt så ni fick jag ta 17 över tåget och samlingen för träningen är halv så jag blir lite sen! Nu måste jag av tåget och springa till rydsberg puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin