19:26:52

om jag försov mig? JAAPPPP

allmänt / 2010-09-09

Inte ens kul säger jag bara! ville verkligen inte gå till skolan idag, de va såååååå skönt i sängen, ville helst bara ligga kvar! Jag va tvungen att ta tåget 08.22 för att hinna till skolan, och de tar 10 min att gå till tåget. Jag vakna kl 8, tror du jag hade bråttom svar JA! Mamma hade faktiskt lovat att väcka mig men de gjorde hon inte så hon fick köra mig till tåget :D

Slutade halv 5 gjorde vi med, hantverk sista lektionen så de va ganska lungt ändå, vi har fönat vanligt och fönat volym, och tvättat hår :) nästa vecka börjar vi med smink !!! :D då får vi också våra smink boxar ;)

Riktigt taggad till helgen är jag meeed :D de börjar redan imon ha de naaaaajs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin