23:09:40

New girl in town

allmänt / 2010-09-30

helluuuu! uuuch va trött jag är i skolan de va inte kul jag ville nästan gråta för jag va så trött så hade man sista lektionen 4 timmars hantverk i försig kul men när man är dö trött och inte kom i säng för än kl 12 så är de gaaaaanska segt faktisk! nu ska jag snart nana så jag orkar upp imon ens!

iiiii pappa har satt in pengar på skolans konto så imon är min väska med Hårborstar och 2 plattänger mina :D AS BRA! jag har aldig använt en sån bra plattång! mmmm längtar tills vi får lära oss att använda dom och göra masssssa roliga saker med dom!

ne nu ska jag nana natttttiiii!

Kommentarer
S A N N A S . R U M

Hej (: Taack så mkt (:

Jag har photoshop cs (:

2010-10-02 @ 18:59:25
URL: http://sannasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin