21:31:13

sjukt bara sjukt!

allmänt / 2010-10-10

uchhhhee riktigt sjuk helg måste jag säga! för de första så vann vi båda derby matcherna as najs! sen har de varit lite party med, de har varit skit kul men de hände så cp saker! asso heeeeeelt cp inte så snällt att skriva de här haha så hoppar nog de, men de va kul!

Det är en massa som är lediga imon som går på lerums, blir så ledsen vill med vara ledig juuu :( Jag orkar seriöst inte gå till skolan imon jag har sovit 4 och en halv timme i natt jag somnar snart vid datan, men ändå måste jag duscha och plugga innan jag ens får sova :(

Tror faktiskt jag börjar med att logga ut från datan om en stund så de inte blir att jag sitter här hela kvällen istället..

nattinatti
Kommentarer
L J E M T F E L T ♥

SJUUKT hihi jag gillar dig. Hejdå

2010-10-13 @ 20:53:49
URL: http://ljemtfelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin