21:00:15

21/10

allmänt / 2010-10-21

Uchhhhe idag kom den första snönflingan, eller faktiskt ganska många, men de la sig inte som tur va, kom bara några skurar med snö. Men gud va kallt de är på morgonen nu för tiden när jag ska åka till skolan så är de riktigt kallt asso!

Idag är de träning egentligen men jag hoppar denna torsdags träningen denna gången igen för att jag tränar ju dubblet på veckorna och match imon så tycker jag får hoppa den :)

Imon är de match 18.30 i Lundbystrand också de va 2 veckor sen senast vi hade match, för länge tycker jag allt! Vi får allt hoppas på att vi vinner, vi har vunnit 2 av 2 så de är ju inte omöjligt :)

nu ska jag duscha, så börjar jag kl 10 imon och slutar 13.30 Bye!


Hoppas bara inte de blir såhär mycket snö i vinter igen!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin