00:49:57

00.39

allmänt / 2010-11-03

Jappp bra start på lovet! Igår efter träningen åkte jag och Lisa för att köpa en massa gott på ica, massa chips och cola as gott! Sen åkte vi hem till mig för att äta allt och kolla på filmer och en massa  avsnitt av One Tree Hill sen blev de läggdags ganska sent tror klockan va 4 eller 5 men de är ju lov, så de ska vara!

Nu är de Tisdag och vi vakna vid halv 2 så där var ju nästan hela dagen borta.. Annars har vi inte gjort så mycket alls idag. Det har mest blivit att kolla på film och äta! Sen drog vi en sväng till Sara lisas syster till hennes nya lägenhet as najs! 

Lisa har redan somnat så nu ska jag ta och sova jag med. Nattinatti!

Fy satan va gott detta va! Skulle kunna leva på denna maten i ett år minst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin