22:31:24

måndag igeeeen!

allmänt / 2010-03-29

nee detta är inte okej! jag blir bara sjukare ju!
jag spela matchen igår iallafall dum som jag är. innan vi hade börjat värma upp så skulle jag in på toa så börja jag blöda näsblod... de va kanske 10 min till matchen och de bara blödde och blödde, jag hann inte värma upp någonting missa hela uppvärmningen på planen med, så äntligen sluta de så hade jag svin ont under näsan va helt röd uchhh va ont de gjorde har fortfarande ont hahaha! jag fick gå in och hoppa direk in på planen (y)

och inte nog med de så var det de sämsta domarna någonsin! de va 2st 91 killar, dom som är i den åldern brukar dömma -01 eller -00. verkligen inte oss! vi kunde göra nästan va vi ville helt seriöst, och det var ibk göteborgs taktik att tacklas så mycket dom kunde för att dom inte kunde spela sig ur oss! inget att klaga över nu vi vann iallfall med 6-1 :D jag gjorde mål wiiihooo! haha

nu ska jag äta nudlar haha är så himla sugen på de mmmmmmm :D!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin