17:44:59

3 mars

allmänt / 2010-03-03

hejhopp!
nu har jag varit riktigt dålig på att uppdatera, idag är de en riktigt härlig vårdag och jag hoppas att all snö smälter nu så de kan bli riktig vår :D idag skulle jag äntligen hämta ut min väska, men när pappa va på väg hem skulle han vara snäll och hämta den när han endå hade vägarna förbi. och då är inte väskan klart dom har inte ens börjat med den. den har varit hos dom nu en vecka och dom har inte ens fått tummen ur röven och börjat va är de här? och de är inte de att dom inte har sakerna hemma för att dom visa mig bandet och allt för att jag skulle veta vilken bredd det skulle vara, så himla slappt!

nu snart ska jag börja plugga so för jag är så himla duktig haha! sen vid halv 8 så ska jag upp till rydberg för att hämta ut biljetter till derbyt :) klänningen är beställd med så den kommer säkert någon gång snart :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin