23:48:05

100121

allmänt / 2010-01-21

hejsan :D! nu har jag tränat klart och duschat så ska snart gå och sova :) imon börjar jag kl 8 med so blääää orkar inte skolan! va hos syon igår med, funderar på att välja frisör på burgården men får se jag har drygt 2 veckor på mig kvar!

imon efter skolan så ska jag ta 15.22 med johanna till stan, jag har inte varit inne en enda gång sen efter jul, inte köpt nåt iallafall så de blir la första gången nu då :D vi kommer stanna tills de stänger tror jag för att sen åka hem till lerum igen och gå på FBC Lerum - pixbo wallenstam kl 20.00 :) hoppas jag har hittat en massa i stan så jag är glad :D!

idag så va jag och nikki ute en sväng och tog kort, de blev inte så många för batteriet tog slut :P 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin