22:11:43

ja tack!

allmänt / 2010-02-22

nu är de en massa snack hemma om vart vi ska åka i sommar :D vi ska kanske till och med åka i maj! så himla skönt ska de bli! jag längtar till någonting som vi inte ens har bestämt oss för än haha :P men de är säkert att de blir nåt iallafall, men vi vet bara inte vart.

jag har alltid velat åka till thailand, men grejen är den att de är inte så himla varmt där nu eller aa då vi ska åka. i italien har vi varit 4 gånger och därför vill jag inte dit! + att vi har bilat dit och de tar ett himla tag, om man tar in på hotell över en natt tar de 2 dagar och då åker vi endå kl 5 på morgonen.. så jag har ingen lust att bila nu som ni kanske förstår :P!


italien -08
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin